Articole Evenimente

Festivalul Ceaunelor ediția a III – a

Written by Felician Ciolea

Giarmata Vii, comuna Ghiroda – 29 septembrie 2019

După completare, trimite formularul pe adresa de e-mail: prodatina@yahoo.com

Ediția a III – a a Festivalului Ceaunelor va avea loc la terenul de sport din Giarmata Vii, in data de 29 septembrie 2019

Prin înscriere participanții își asumă responsabilitatea respectării prevederilor prezentului Regulament. Aceste prevederi pot fi modificate la iniţiativa Organizatorilor din motive întemeiate, ce vor fi comunicate în timp util.

2. PARTICIPARE 

* 2.1  Organizatorul pune la dispoziţia Participantilor:

*       suprafaţa 3/3 mp;

*       servicii: iluminatul general al zonelor de festival pe durata desfăşurării acestuia, sursa de electricitate, acces la apă curentă, curăţenia culuarelor de circulație și a grupurilor sanitare.

*    participanții pot solicita organizatorilor ingredientele de bază ale preparatelor, caz in care se vor angaja să pregătească minim de 25-30 de porții pe care le vor servi după jurizare invitaților prezenți la eveniment. Condimentele rămân în sarcina participantului.

*  mediatizare: mediatizarea generală a Festivalului Ceaunelor, Giarmata Vii 2019, dar şi mediatizarea individuală pe paginile media ale festivalului şi organizarea acţiunilor conexe, prin publicații în format web și/sau clasic.

2.2  Poate participa Festivalul Ceaunelor, orice persoană fizică sau juridică din țară.

2.3  Participanții trebuie să dispună de bucătărie mobilă proprie, cu dotările minime aferente pentru prepararea mâncărurilor tradiționale la ceaun (ceaun, arzător, sursă de căldură, castroane, găleți/bidoane de apă, cuțite, tocătoare, ustensile etc). Deasemenea, participanții au libertatea de a aduce o piesă de veselă la alegere, pentru montarea preparatului în vederea jurizării. Concurentul are libera alegere cu privire la sortimentul de preparat la ceaun pe care dorește să-l pregătească. De asemenea, participanții  trebuie să dispună de propriul personal care să aibă un limbaj şi comportament decent şi în concordanţă cu evenimentul organizat. Se mai solicită participanților să asigure prezenţa unui personal suficient astfel încât prin număr sau schimb de ture să asigure deservirea standului pe întreaga perioadă a evenimentului şi în tot intervalul orar stabilit. 

2.4. Participanții se recomandă să fie prezenți la standurile alocate înaintea orei de start a competiției, care este ora 10 a.m.

2.5. Timpul de lucru este de 5 ore, la ora 15 preparatele trebuie să fie finalizate și montate pentru jurizare.

2.6. Fiecare participant va monta 1(una) farfurie cu preparatul pregătit și va pregăti 2(două) linguri de unică folosință.

2.7. În vederea jurizării, se vor puncta: organizarea standului de lucru, igiena în timpul lucrului, corectitudinea modului de preparate, echilibrarea aromelor în preparatul finit, gustul, prezentarea și originalitatea.

2.8. Fiecare participant consimte să pună la dispoziția organizatorilor rețeta scrisă cât mai corect a preparatului înscris în concurs, povestea lui (de unde i-a venit ideea, de unde a învățat să facă respectivul preparat), să i se facă o fotografie împreună cu preparatul, rețetele și fotografiile urmând să fie folosite în materialele care se vor publica după festival online și/sau în format print.

3. ÎNREGISTRAREA PARTICIPĂRII: 

* 3.1 Formularul de participare trebuie completat integral şi trimis Organizatorului cel târziu până la data de joi 26 septembrie 2019. Formularul îl puteți solicita  prin mail sau îl puteți ridica personal de la Casa de Cultură din Ghiroda.

* 3.4   Participanţii vor expedia formularul de înscriere către Organizator până la data de 26 septembrie 2019.   

* 3.5  Participantii care s-au înscris la Festivalul ceaunelor, însă din diferite motive nu mai pot participa, se pot retrage, dar nu mai târziu de 26 septembrie 2019.

4. ALOCAREA STANDURILOR ŞI A INTERVALELOR ORARE PENTRU EVENIMENT

* 4.1  Organizatorul stabileşte configuraţia spaţiului expoziţional. Repartizarea standurilor se va face după încheierea perioadei de înscriere. Ordinea înscrierii nu constituie un criteriu în repartizarea spaţiilor.

5. PREMIILE FESTIVALULUI

* 5.1  Organizatorii vor acorda trei premii in cadrul festivalului (Premiul I, II, și III) dacă juriul consideră se pot acorda și premii speciale.

6.PROGRAMUL FESTIVALULUI

  • 26 septembrie 2019 – data limită a înscrierilor
  • 29 septembrie 2019
  • 8:00 – 9:00 preluarea ingredientelor solicitate
  • 15:00 – jurizare
  • 15:30 – premierea

Gazdele festivalului: Romică Țociu și Cornel Palade

Finanțatori: Primăria și Consiliul Local Ghiroda

Organizator:  Asociația Pro Datina

Contact: e-mail: prodatina@yahoo.com, tel.0721.822.322

Vă invităm să urmariți imagini din edițiile trecute:

Vă AȘTEPTĂM CU DRAG!

Leave a Comment